Nástup na palubu letadla vám může být odepřen a) z bezpečnostních nebo zdravotních důvodů, b) z důvodů ochrany před protiprávními činy, c) pokud nemáte odpovídající cestovní doklady, d) pokud jste nenastoupili na let směrem tam a tento let byl součástí rezervace, která zahrnovala také zpáteční let, e) pokud jste nenastoupili na let či lety, které byly zahrnuty v rezervaci s navazujícími lety, f) pokud nemáte příslušné dokumenty pro své domácí zvíře, které cestuje s vámi

Pokud jste se dostavili včas k odbavení s platnou rezervací letu a cestovními doklady a nástup do letadla je vám odepřen v důsledku rezervací v počtu, který přesahuje kapacitu letadla, nebo z provozních důvodů a vy se dobrovolně nevzdáte svého sedadla, máte nárok na:

  1. náhradu (250 EUR – 600 EUR, a to v závislosti na délce letu)
  2. výběr mezi ba) proplacením výdajů na letenku, bb) přesměrováním letu do cílové destinace v nejbližším možném termínu, bc) přesměrováním na pozdější dobu podle vašeho přání, za srovnatelných dopravních podmínek, s výhradou dostupnosti míst,
  3. bezplatnou asistenci, během doby, kdy čekáte (občerstvení, strava, ubytování – pokud jste byli přeřazeni na let následující den, doprava do místa vašeho ubytování a návrat na letiště, 2 telefonní hovory, dálnopisy, faxové zprávy nebo e-maily).

Pokud vám tedy byl odepřen přístup na palubu letadla v důsledku rezervací v počtu, který přesahuje kapacitu letadla, nebo z provozních důvodů, kontaktujte mne prostřednictvím formuláře níže.   Napište mi, jak se vaše cesta odehrála se všemi podrobnostmi.  Váš případ vyhodnotím a ozvu se vám zpět.

Pokud následně zvolíte moje právní služby, jejichž výši budete znát samozřejmě předem, budete hradit až v okamžiku, kdy vám letecký dopravce kompenzaci vyplatí.